Werkwijze

U heeft een reparatie verzoek en legt uit wat er moet gebeuren. In de meeste gevallen kunnen wij direct een kostenplaatje voor u schetsen. Het komt zelden voor dat wij hier meer tijd voor nodig hebben, indien dit het geval is zullen wij dit duidelijk en binnen 24 uur na aanvraag aangeven.

Samen nemen we met u, uw gegevens door zodat wij contact kunnen opnemen zodra de reparatie is afgerond. We zorgen ervoor dat er een professional met uw toestel aan de slag gaat!

Wij streven ernaar om uw opdracht binnen 48 uur af te ronden. Wij leveren snelle service maar kwaliteit staat voorop!

Liever een ervaren It’er aan huis? Dat kan natuurlijk ook, wij streven ernaar om uw probleem direct bij u thuis te verhelpen. Als u niet tevreden bent kunt u natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen via de contact pagina.

Wij zijn ons ervan bewust dat velen behoefte aan ophaal service hebben vanwege de pandemie. Daarom is het bij ons ook mogelijk om uw apparaat te laten ophalen. Dit kan natuurlijk contactloos. Bij Minset stellen wij uw tevredenheid voorop!

*Afhankelijk van de complexiteit kan het process soms langer duren dan 48 uur.

Hoe ziet het process eruit?

Stap 1

Kies één datum uit en maak uw afspraak zodat wij u zo snel mogelijk kunnnen helpen.

Stap 2

Een van onze IT-experts zullen m.b.v hun apparatuur u persoonlijk helpen tot het probleem verlost is.

Stap 3

Wij helpen tot u tevreden bent en het apparaat weer naar behoren kan gebruiken.

×